czwartek, 14 października 2010

DJ Premier chce współpracy z Nas'em

Podczas koncertu w Republice Południowej Afryki, Premier zapytał publiczność czy chcieliby usłyszeć wspólny album z Nas'em. 

"Ilu z Was kocha Nas'a? Ilu z Was chce wspólnego albumu Premiera i Nas'a?" - pytał DJ Premier. "Więc kiedy policzę do trzech wszyscy krzykną "Nas, zrób jebany album z Premo!" Dobra. I wiecie co? Pierwszy występ jaki zrobimy będzie właśnie tutaj, z wami skurwiele! Wszyscy słyszeli?" 




DJ Premier spotkał się z dużym aplauzem ze strony publiczności. Publika dwukrotnie krzyczała: "Nas, zrób jebany album z Premo!"

W 2006 Premo opowiadał o możliwej w przyszłości współpracy z Nas'em nieistniejącemu już "Scratch Magazine".

"Nas zwrócił się do mnie rok temu z pytaniem co myślę o wspólnym albumie. Powiedziałem: "Jestem za, zwróć się do mnie kiedy będziesz gotów", tłumaczył Premier. "Widziałem go pierwszy raz od... Mam wielką nadzieję, że nam się uda". 

Premier wyprodukował dla Nas'a takie kawałki jak: “N.Y. State Of Mind”,  “Memory Lane” i  “Represent”. Nie wiadomo czy Nas i DJ Premier kiedykolwiek ponownie połączą swe siły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz