poniedziałek, 20 grudnia 2010

Co nowego?

W październiku dowiedzieliśmy się, że Def Jam nie chce wydać epki Nas'a:  "Lost Tapes 2".

Drugiego grudnia w sieci pojawił się nowy kawałek: "Snitch Alibi". Wyprodukowany przez niejakiego Boole. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie bardzo przeciętna produkcja... Dlaczego legenda jaką niewątpliwie jest Nas podbija do nieznanych i bądźmy szczerzy, słabych producentów? Brak kaski? Zapewne.. Czy to kawałek pochodzący z "Lost Tapes 2"? Pojawiły się takie plotki ale są mało wiarygodne.



DJ Premier w wywiadzie dla magazynu XXL przyznał, że nadal marzy mu się wspólny album z Nasirem:
- Od niepamiętnych czasów pojawiają się plotki o wyprodukowaniu przez Ciebie całego albumu dla Nas'a. Nie pracowaliście ze sobą od "2nd Childhood"?

- Taa. Czekałem by powiedzieć mu: "Zróbmy to". Widziałem go na Rock the Bells w D.C. Wtedy zobaczyłem się z nim po raz pierwszy po roku. Podszedł do mnie i powiedział: "Jeśli chcesz zrobić ten album, wyruszysz ze mna w trasę koncertową?" Odpowiedziałem: "Pewnie, że tak!". Nas i DJ Premier razem w trasie koncertowej? To byłby gwarantowany sukces. Album zrobi niezły hałas.


W internecie pojawiła się oficjalna petycja dotycząca wydania przez Def Jam "Lost Tapes 2".  


Obecnie ma prawie 600 podpisów i była w ten weekend czwartą najbardziej aktywną petycją. Na co liczą fani? Petycja ma na celu "ubłagać" Def Jam by wydał Epkę Nas'a tak jak zrobił to z L.A.S.E.R.S Lupe Fiasco. Trzymamy kciuki! Link do petycji poniżej:

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?naswon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz